در گفت وگو با مجله سرگرمی مطرح شد؛

اکران هفت بهارنارنج در اواخر تابستان

اکران هفت بهارنارنج در اواخر تابستان

به گزارش مجله سرگرمی، فرشاد گل سفیدی کارگردان فیلم هفت بهارنارنج اظهار امیدواری کرد فیلمش در شرایط مناسب و یکسانی اکران شود.



فرشاد گل سفیدی کارگردان فیلم «هفت بهارنارنج» در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با زمان اکران این فیلم اظهار داشت: فیلم «هفت بهارنارنج» به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه اکران می شود.
وی در ارتباط با اکران این فیلم بیان کرد: به عقیده من فیلمی که شریف باشد و مردم را گول نزند، مسیر درست خودش را پیدا می کند. به نظر من نباید مثلا ۴ فیلم کمدی را با یک فیلم اجتماعی اکران کنند چونکه در این حالت اساسا فیلم های اجتماعی ضرر می کنند. به هر حال امیدوار هستم که فیلم ما هم در وضعیت خوب و یکسانی اکران شود.
این کارگردان اشاره کرد: هم اکنون فیلم «کوچه ژاپنی ها» هم درحال اکران است که من مدیر فیلمبرداری این اثر هستم. در آغاز اکران به این فیلم ساعت ۱۱ بامداد و ۱ ظهر را بصورت تک سانس اختصاص داده بودند. چه کسی این ساعت روز به سینما می رود که فیلم اجتماعی تماشا کند؟
مدیر فیلمبرداری فیلم «قلهک» همینطور اظهار داشت که این فیلم نسبت به دیگر فیلم ها کمدی اکران خوبی نداشت و بتازگی به اکران آنلاین آمده است.
فرشاد گل سفیدی اشاره کرد: من اگر باردیگر به عقب برگردم فیلم «هفت بهار نارنج» را مجدد همین گونه که هست می سازم، با همان لوکیشن، بازیگران و پلان ها. به نظرم من راه درستی را برای این فیلم طی کردم و از نتیجه رضایت دارم.
وی در رابطه با همکاری با علی نصیریان در این پروژه اظهار داشت: آقای نصیریان هنرمند و انسان بسیار بزرگ و والامقامی هستند. کار کردن با ایشان بسیار تجربه لذت بخشی بود. آقای نصیریان منظم تر از همه افراد در صحنه بودند و در طول ۵۰ سال بازیگری، همواره نظم برایشان حرف اول را می زند. طبیعی است که هرکسی در پروژه ای که با ایشان کار می کند باید خودش را با شرایط وفق دهد و ما هم کوشیدیم تیم منظمی تشکیل دهیم تا استاد اذیت نشوند. شاید باورتان نشود آقای نصیریان زمانی که پلانی برای ضبط نداشتند، می نشستند و استراحت می کردند اما بمحض این که فیلمبرداری را شروع می کردیم مانند یک جوان ۳۰ ساله است پر از انرژی و پرانگیزه مقابل دوربین قرار می گرفتند که همه را شگفت زده می کرد. کار کردن با ایشان لیاقت و خوش شانسی می خواهد.
این مدیر فیلمبرداری در رابطه با برنامه های آینده اش بیان کرد: من حدودا ۱۰ ماه مشغول سریال «روزهای روشن» ساخته وحید امیرخانی بودم که از محصولات اوج است. ۲ روز است که این سریال تمام شده است و الان پیشنهادات را بررسی می کنم.
گل سفیدی در آخر در رابطه با ساخت دومین فیلم سینمایی خود اظهار داشت: حالا یکی دو فیلمنامه به دستم رسیده است اما عجله ای برای فیلم ساختن ندارم. تلاش می کنم سراغ فیلمنامه ای بروم که ابتدا خودم دوستش داشته باشم چونکه در این حالت اساسا مردم هم آن فیلم را دوست خواهند داشت. من به شخصه دنبال این نیستم که صرفا برای بالا بردن آمار تولیداتم فیلم بسازم. حالا هم تلاش می کنم فیلم دومم قصه ای متفاوت تر و دغدغه های اجتماعی داشته باشد.
در خلاصه داستان فیلم «هفت بهارنارنج» آمده است: فیلم «هفت بهارنارنج» عشقی پرشور میان طلعت و شمس را به تصویر می کشد و البته در این بین مشکلاتی هم وجود دارد، همچون ابتلای آقا شمس به فراموشی.
علی نصیریان، لادن مستوفی، فرهاد آئیش، هومن حاجی عبداللهی و سارا رسول زاده همچون بازیگران این فیلم هستند.


منبع:

1403/05/19
12:03:00
5.0 / 5
254
تگهای خبر: بازی , تولید , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
News Fun دوستان مجله سرگرمی
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز