با حضور رئیس سازمان بسیج انجام شد؛

افتتاح پروژه های هنری بسیج

افتتاح پروژه های هنری بسیج

به گزارش مجله سرگرمی، پروژه های هنری مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج راه اندازی شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج، مراسم بهره برداری از پروژه های هنری بسیج روز شنبه بیستم مرداد با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین و معاونان سازمان بسیج برگزار گردید.
این مراسم با آغاز به کار «خانه فرهنگ و هنر ماه» شروع شد.
در ابتدای مراسم افتتاح این بخش کلیپی از عملکرد عمرانی این مرکز پخش گردید و پس از آن عمار عطاپور مدیر مرکز آفرینش های بسیج به عرضه گزارشی از عملکرد این مرکز پرداخت و اقدامات صورت گرفته برای بهره برداری از زیر مجموعه ها را شرح داد.

بعد از صحبت های مدیر مرکز آفرینش های بسیج، رئیس سازمان بسیج و همراهانش واحد سیار «هاتف» را افتتاح کردند تا این واحد سیار هم رسماً کار و فعالیت خویش را در قسمت پخش زنده تلویزیونی آغاز کند.
مجموعه بعدی که سردار سلیمانی آنرا افتتاح نمود استودیو صدا و تصویر «آرمان» بود.
این استودیو مجهز و به روز در جهت پیشبرد اهداف سازمان بسیج در تولید برنامه های تلویزیونی ساخته شده که داراری اتاق صدای مجزا، اتاق گریم، انبار تخصصی تجهیزات استودیویی و اتاق فرمان است.
سردار سلیمانی پس از افتتاح این استودیو میهمان قاب دوربین مرکز آفرینش های بسیج شد تا این مجموعه هم رسماً کار خویش را آغاز کند.
سردار سلیمانی در حاشیه این برنامه توضیح داد: بسیار خوشحالیم که مرکز آفرینش ها با تلاش همکارانم در معاونت فرهنگی هنری و این مرکز آماده بهره برداری شده است. این مرکز در جهت تأمین اهداف سازمان بسیج راه اندازی شده است، چون که در این حوزه برای تولید آثار ماندگار عقب بودیم اما به لطف خداوند و تلاش همکاران امروز این ظرفیت ها بوجود آمده تا بتوانیم اثرگذاری خویش را در جامعه بیشتر نماییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعد از افتتاح استودیو صدا و تصویر آرمان، استیج سیار، مرکز رشد (شهید جاودان فر) و آرشیو مرکزی این مرکز را افتتاح نمود.
وی در انتها با اظهار امیدواری برای رسیدن به اهداف هنری در جامعه اظهار داشت: باید تلاش نماییم تا بتوانیم نیازهای جامعه را با استفاده از جوانان تأمین نماییم و به سمت نهادینه کردن هنر انقلابی در جامعه حرکت نماییم. بار دیگر از همه تشکر می کنم و آرزوی موفقیت دارم.

1403/05/21
10:06:55
5.0 / 5
276
تگهای خبر: تخصص , تلویزیون , تولید , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
News Fun دوستان مجله سرگرمی
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز