پس از ۷ سال؛

دنیل دی لوییس از بازنشستگی بیرون آمد

دنیل دی لوییس از بازنشستگی بیرون آمد

مجله سرگرمی: بازیگری که 3 اسکار در کارنامه دارد به بازنشستگی خود خاتمه داد تا در فیلم جدیدی که پسرش کارگردان آنست، بازی کند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، دنیل دی لوییس که اساسا یکی از بزرگترین بازیگران نسل خود شمرده می شود، بعد از ۷ سال دوری از سینما، از دوران بازنشستگی خارج شده و در فیلم «شقایق» که متعلق به فوکوس فیچرز و پلان بی است، بازی می کند. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی پسرش، رونان دی لوییس است.
دنیل و رونان دی لوییس با همکاری هم فیلمنامه این فیلم را که درباره ی روابط پیچیده بین پدران، پسران و برادران و پیوندهای خانوادگی است، نوشته اند. دنیل دی لوییس که بعد از بازی در «رشته خیال» در سال ۲۰۱۷ اعلام بازنشستگی کرده بود، در این فیلم در کنار شان بین، سامانتا مورتون، ساموئل باتملی و سوفیا اوکلی گرین بازی می کند.
پیتر کوجاوسکی رییس فوکوس فیچرز با تایید این امر اظهار داشت: بیش از این نمی شود هیجان زده بود که با یک هنرمند تجسمی درخشان یعنی رونان دی لوییس در نخستین فیلم بلندش در کنار دنیل دی لوییس به عنوان همکار خلاقش همراه می شویم. آنها یک فیلم نامه واقعا استثنایی نوشته اند و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا دیدگاه مشترک آنها را در کنار «پلن بی» به مخاطبان ارائه نماییم.
فوکوس فیچرز استودیوی سازنده «رشته خیال» هم بود و یونیورسال این فیلم را در حوزه بین المللی عرضه خواهدنمود. در فیلم «شقایق»، بن فوردسمن فیلمبردار «عشق دروغ می ریزد»، جین پتری طراح لباس سریال «تاج» و کریس اودی طراح تولید «منطقه مورد علاقه» از دیگر اعضاء گروه تولید هستند.
رونان دی لوییس ۲۶ ساله و نقاش است. نخستین نمایشگاه انفرادی بین المللی او ۲ اکتبر در هنگ کنگ افتتاح خواهد شد و سپس در شهر نیویورک و لس آنجلس انجام می شود. دنیل پدر او تنها بازیگر مردی است که تا حالا ۳ جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برده است. وی برای «لینکلن» استیون اسپیلبرگ، «خون به پا خواهد شد» پل توماس اندرسون و «پای چپ من» جیم شریدان این جوایز را کسب نمود و برای فیلم های «دار و دسته های نیویورکی» و «به نام پدر» هم نامزد اسکار شد.
دنیل دی لوییس سال ۲۰۱۷ و قبل از اکران «رشته خیال» اعلام نموده بود بازیگری را کنار می گذارد و دلیلی هم برای بازنشستگی خود ارائه نکرد. وی اوایل امسال در جوایز هیئت ملی بازنگری شرکت کرد و با مارتین اسکورسیزی، کارگردان فیلم «دار و دسته های نیویورکی» همراه شد.
اسکورسیزی هنگام دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم «قاتلان ماه کامل» اظهار داشت: ما ۲ فیلم با هم ساختیم که یکی از بهترین تجربیات زندگی من شد. شاید برای یکی دیگر وقت باشد. شاید! او بهترین است.


منبع:

1403/07/11
11:03:25
5.0 / 5
34
تگهای خبر: بازی , تولید , زندگی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز