با انتشار متنی در فضای مجازی انجام گرفت؛

واکنش وزیر میراث فرهنگی به برگزاری کنسرت در تخت جمشید

واکنش وزیر میراث فرهنگی به برگزاری کنسرت در تخت جمشید

مجله سرگرمی: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار متنی در فضای مجازی به ارائه نظر خود نسبت به برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید پرداخت.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار متنی در فضای مجازی به ارائه نظر خود برای برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید پرداخت.
در متن انتشار یافته از طرف عزت الله ضرغامی آمده است:
«تابوی کنسرت در پایگاه های تاریخی، در دولت رئیسی شکسته شد. این شب ها کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید با حضور ۵۴۰۰ نفر انجام می شود. رونق کم سابقه مراکز اقامتی، حمل و نقل خصوصاً هوایی و سایر خدمات گردشگری در زمان برگزاری این رویدادها، سبب تقویت اقتصاد گردشگریست.»
علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی طی روزهای اخیر فصل تازه کنسرتهای پرطرفدار «با من بخوان» را در تخت جمشید برگزار می نماید. فرآیندی که طی سالهای اخیر و تا پیش از برگزاری این کنسرت ها، با وجود تلاش هایی که از طرف خوانندگان و هنرمندان داخلی و خارجی موسیقی انجام گرفته بود، عاقبت روشنی نداشت. برگزاری نخستین کنسرت بزرگ در تخت جمشید البته تحت تأثیر نگرانی هایی هم قرار گرفته اما متولیان و برگزار کنندگان کنسرت قربانی اظهار می کنند تمام جوانب صیانت از بناها را در نظر گرفته اند.

1403/04/13
10:10:18
5.0 / 5
220
تگهای خبر: خدمات , فرهنگ , كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
News Fun دوستان مجله سرگرمی
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز