خرید امتیاز كتاب؛

کامرون با اشباح هیروشیما همراه می شود

کامرون با اشباح هیروشیما همراه می شود

به گزارش مجله سرگرمی، جیمز کامرون حقوق کتاب اشباح هیروشیما را خرید تا هر وقت تولید آواتار اجازه داد، این فیلم را کارگردانی کند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، جیمز کامرون، کارگردان مشهور سینما حقوق کتاب بعدی چارلز پلگرینو با عنوان «اشباح هیروشیما» را خرید. این کتاب توسط انتشارات بلک استون در آگوست ۲۰۲۵ و در هشتادمین سالگرد بمب اتم در سال ۱۹۴۵ منتشر خواهد شد.
کامرون می خواهد کتاب «اشباح هیروشیما» و کتاب «آخرین قطار از هیروشیما» پلگرینو را که سال ۲۰۱۵ انتشار یافته در یک فیلم ترکیب و اقتباس کند و هر زمانیکه تولید «آواتار» اجازه داد کار فیلمبرداری آنرا شروع کند. عنوان این فیلم «آخرین قطار از هیروشیما» خواهد بود.
این فیلم داستان واقعی یک مرد ژاپنی را در طول جنگ جهانی دوم تصویر خواهدنمود که از ۲ بمباران اتمی جان سالم به در برده است. وی پس از آن که از انفجار در هیروشیما جان سالم به در برد، با قطار به ناکازاکی رفت و در آنجا انفجار دیگری را تجربه نمود.
پلگرینو هم در «آواتار» و هم در «تایتانیک» مشاور علمی کامرون بود و کامرون بیشتر از ۲۰ سال است که علاقه مند نمایش این ماجرا روی پرده بزرگ بوده است.
این پروژه نخستین پروژه غیرآواتاری کامرون از سال ۱۹۹۷ که او «تایتانیک» را اکران کرد، شمرده می شود. «نابودگر»، «بیگانه ها»، «ورطه»، «نابودگر ۲: روز داوری» و «دروغ های حقیقی» از دیگر فیلمهای این کارگردان برنده اسکار هستند.

1403/06/28
11:15:12
5.0 / 5
10
تگهای خبر: اجرا , تولید , علم , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
News Fun دوستان مجله سرگرمی
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز